Monday, December 8, 2014

မေရာင္ရာဆီလူးေနေတာ့မွာလား



သတၲေလာက၌  လုပ္ငန္းတစ္ခု  လုပ္ကိုင္ေတာ့မည္ဆိုလ်င္  မိမိလုပ္ကိုင္မည့္
လုပ္ငန္းနယ္ပယ္တြင္  က်ြမ္းက်င္ပိုင္ႏိုင္မႈရွိပါမွ
မိမိ၏လုပငန္းသည္  ဧကန္မုခ်  ေအာင္ျမင္လိမ့္မည္
ျဖစ္ေပသည္။

ျမင္ရံုသိရံုမည္ကာမတၲျဖင့္  က်ြမ္းက်င္ပိုင္နိဳင္မႈမရွိပဲ
လုပ္ငန္းတစ္ခုကို  လုပ္ကိုင္မည္ဆိုလ်င္မူ
ထိုလုပ္ငန္းမွာ  ေအာင္ျမင္မႈလံုးဝရရွိမည္မဟုတ္ပဲ
အဆံုးစြန္  ပ်က္စီးဆံုးရံႈးမႈႏွင့္သာရင္ဆိုင္ေတြ႕ႀကံဳရမည္မွာ
ဧကန္မုခ်  အမွန္တရားပင္  ျဖစ္ေပသည္။

ေလာက၌  လက္သမားဆရာသည္  သစ္သားမ်ားကို  အသံုးျပဳ၍  အေဆာက္အအံု
ေဆာက္လုပ္ေသာ  ပညာရွင္ျဖစ္ေပသည္။
ပန္းရံဆရာသည္ကား  အုတ္  ထံုး  သဲ  ေက်ာက္
ဘိလပ္ေျမ  သံ  တို႔ကို  အသံုးျပဳ၍  အေဆာက္အအံုကို  
ေဆာက္လုပ္ေသာ  ပညာရွင္  ျဖစ္ပါသည္။

လက္သမားဆရာကို  ပန္းရံဆရာ၏  လုပ္ငန္းခြင္သို႔ပို႔ၿပီး
အေဆာက္အအံု  ေဆာက္ခိုင္းမည္။ပန္းရံဆရာကို  
လက္သမားဆရာ၏လုပ္ငန္းခြင္သို႔ပို႔ၿပီး  
အေဆာက္အအံု  ေဆာက္ခိုင္းမည္။

ဤသို႔ဆိုလ်င္  ထိုလက္သမားဆရာႏွင့္  ပန္းရံဆရာတို႔သည္  မိမိလုပ္ကိုင္ေနေသာ
လုပ္ငန္းမ်ားကို  ျပီေျမာက္ေအာင္
လုပ္ကိုင္ႏိုင္မည္မဟုတ္ေပ။အခ်ိန္ကာလသည္သာ
တျဖည္းျဖည္းႏွင့္  ေရြ႕လ်ားကုန္ဆံုးသြားမည္သာ
ျဖစ္ေပသည္။

ထို႔ေၾကာင့္  လူမွန္  ေနရာမွန္  ျဖစ္ရန္
အလြန္  အေရးႀကီးေပသည္။
လူမွန္ေနရာမွန္မျဖစ္ပါက
အခ်ိန္လည္းကုန္  လုပ္ငန္းခြင္မွာလည္း
ဆံုးရံႈးမႈမ်ားအလြန္  ႀကီးမားလွေပသည္။

သို႔ျဖစ္ပါ၍  လူမွန္  ေနရာမွန္  ျဖစ္ရန္                    
အလြန္ အလြန္  အထူးပင္  အေရးႀကီးလွေပသည္။

ဤသို႔ေသာအေၾကာင္းမ်ားေၾကာင့္
လက္သမားဆရာ
သစ္သားျဖင့္  အေဆာက္အအံုေဆာက္လုပ္ပါ။
ပန္းရံဆရာသည္
အုတ္  ထံုး  သဲ  ေက်ာက္  ဘိလပ္ေျမ  သံတို႔ျဖင့္
အေဆာက္အအံု  ေဆာက္လုပ္ပါ။
လယ္သမားမ်ား  လယ္ယာေျမမွာ
ေကာက္ပဲသီးႏွံ  ထြန္ယက္စိုက္ပ်ိဳးပါ။
တံငါသည္မ်ား  ငါးေမြး  ငါးဖမ္းလုပ္ကိုင္ပါ။
အလုပ္သမားမ်ား  စက္ရံုအလုပ္ရံုတြင္
အလုပ္လုပ္ကိုင္ပါ။
စာေရးစာခ်ီမ်ား  သက္ဆိုင္ရာ  ရံုးမ်ားတြင္
ဝင္ေရာက္လုပ္ကိုင္ပါ။
ပန္းဆယ္မ်ိဳးပညာရွင္မ်ား  မိမိသက္ဆိုင္ရာ
လုပ္ငန္မ်ားတြင္  ဝင္ေရာက္လုပ္ကိုင္ပါ။
ဆရာဆရာမမ်ား  တကၠသိုလ္မ်ား  ေက်ာင္းမ်ားတြင္
စီမံခန္႔ခြဲလုပ္ကိုင္ပါ။
ေစ်းသည္မ်ား  ေစ်းေရာင္းပါ။
ကုန္သည္မ်ား ကုန္သြယ္  ေရာင္းဝယ္ေဖါက္ကားပါ။
ရဲမ်ား  ျပည္သူအေပါင္း  ေဘးအႏၲရာယ္မက်ေရာက္ေအာင္
ကာကြယ္ေပးပါ။
စစ္သားမ်ား  ျပည္ပရန္စြယ္  အႏၲရာယ္မွကာကြယ္ပါ။
လြတ္လပ္ေရးကိုကာကြယ္ပါ။


Fri-2:40hrs(12-5-2014)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home